dinsdag 5 november 2019

WERKEN ROND VEILIG INTERNETGEBRUIK

Deze week werken we elke dag rond "Veilig internetgebruik". Deze tijd is het heel belangrijk om de leerlingen op de gevaren van internet en sociale media te drukken .  

Gisteren hebben we cyberpesten besproken, vandaag leerden we meer over de gevaren van Tik Tok en Instagram. 

Het is leuk voor de leerlingen om via filmpjes en een quiz op de tablet hierover meer te weten te komen. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat IK meer leer over die dingen dan mijn kids. Tik Tok enzo.... het was een raadsel voor mij. Maar nu ben ik ook mee 🤣👌 Dat is het mooie aan mijn beroep . Ik leer de kinderen vanalles, maar ik leer oh zo veel van hen elke dag! 

Nog eens een extra dikke merci voor de mama van Sam voor alle info hierover! 















1 opmerking: